Purpose

Purpose is the reason why something said, done made, or planned.

Everything was created to serve a reason. As long as it serves the reason, it is in its purpose, be it a phone, or a car or a house or whatever designed thing.

The same way things are made for a specific purpose is the same way man is created for God’s purpose. Understand this, we were created by God that we may serve Him and His intended purpose for us.

Now let’s look at some of the references in the Bible of people who were designed for God’s purpose to be fulfilled.

Jesus Christ

John 17:4 New King James Version (NKJV)

I have glorified You on the earth. I have finished the work which You have given Me to do.

David

Acts 13:36 New King James Version (NKJV)

36 “For David, after he had served [a]his own generation by the will of God, fell asleep, was buried with his fathers, and [b]saw corruption;

Acts 13:22 New King James Version (NKJV)

22 And when He had removed him, He raised up for them David as king, to whom also He gave testimony and said, ‘I have found David the son of Jesse, a man after My own heart, who will do all My will.’

Pharaoh

Romans 9:17 New King James Version (NKJV)

17 For the Scripture says to the Pharaoh, “For this very purpose I have raised you up, that I may show My power in you, and that My name may be declared in all the earth.”

Question: Have you ever asked God why He created you?

Amen



This message was brought to you by Minister George Wanjau. A minister of the gospel fellowshipping in Teaching Transformation Ministry. God Bless you.

 

Comments

  1. Harrah's Resort Southern California - Jackson, California - KTAR
    Harrah's 전주 출장안마 Resort 김포 출장마사지 Southern California is the flagship property of Harrah's Southern 문경 출장마사지 California 고양 출장샵 and is located on the south end of the 용인 출장안마 state of

    ReplyDelete
  2. Nuk mund ta besoja se do të ribashkohesha ndonjëherë me ish-dashnorin tim, isha aq i traumatizuar duke qëndruar vetëm pa trup që të qëndronte pranë meje dhe të ishte me mua, por isha aq me fat që një ditë të caktuar ta takova këtë magjistari i fuqishëm Dr Ediomo, pasi i tregoi atij për situatën time, ai bëri gjithçka që ishte e mundur për të parë që i dashuri im të kthehej tek unë, në të vërtetë pasi bëri magji, ish i dashuri im u kthye tek unë më pak se 48 orë, erdhi ish i dashuri im kthehu duke më lutur se nuk do të më lërë më kurrë, 3 muaj më vonë u fejuam dhe u martuam, nëse edhe ju jeni duke pasur të njëjtën situatë. Ai është shumë i fuqishëm në punët e tij;
    * magji dashurie
    * nëse doni që ish-i juaj të kthehet
    * Ndaloni divorcin
    *thyej obsesionet
    * shëron goditjet në tru dhe të gjitha sëmundjet
    * magji mbrojtjeje
    *infertiliteti dhe problemet e shtatzënisë
    Kontaktoni Dr Ediomo në emailin e tij: drediomo77@gmail.com
    faleminderit shumë zotëri që më ktheve tek unë ish-dashnorin tim, emailin e tij: drediomo77@gmail.com ose telefononi/whatsapp:+2349132180420
    +2348155926512

    ReplyDelete
  3. Kam lexuar disa dëshmi për një magjistar dashurie të quajtur DR DAWN se si ai ka ndihmuar shumë njerëz për të rikthyer ish të dashuruarit e tyre brenda 48 orëve, Sinqerisht, thjesht po mendoja nëse kjo ishte e vërtetë dhe nëse ky njeri mund të ndihmonte vërtet të kthente të dashurin tim të cilin Unë dua shumë. Vendosa të kontaktoj sepse e dua shumë të dashurin tim dhe kemi nja dy muaj që jemi ndarë. Më ka marrë shumë malli për të, kam provuar të gjitha mënyrat e tjera për ta rikthyer, por nuk munda. Unë kontaktova me DR DAWN dhe ai më tha se ish-i im do të kthehet tek unë në 48 orët e ardhshme.
    Për habinë time, ish i dashuri im u kthye pikërisht pas 48 orësh, e gjitha kjo falë Dr DAWN,
    Ai gjithashtu mund t'ju ndihmojë me
    *Spell për të mbetur shtatzënë.
    *Spell për t'u ribashkuar.
    *Shëroni çdo sëmundje.
    * magji për fat të mirë.
    *Magji për pasuri.
    Dhe të tjerët.
    Kontaktoni me të përmes: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2349046229159

    ReplyDelete
  4. nëse dëshironi të ruani marrëdhënien/martesën tuaj, atëherë unë do t'ju rekomandoj te Dr Dawn. ai më ndihmoi të rivendosja shtëpinë time pas 11 muajsh ndarje të ethshme mes meje dhe burrit tim. Unë u drejtova tek ai nga motra ime e madhe kur martesa u zhduk, dhe ai rivendosi paqen dhe lumturinë në martesën time, ai ka ndihmuar edhe miqtë e tjerë të mi dhe ata po jetojnë të lumtur për shkak të ndihmës së Dr Dawn.
    Kontaktoni me të nëse keni nevojë për ndihmë për të rivendosur marrëdhënien tuaj / martesën / nëse dëshironi të ngjizni ose të kuroni çdo lloj sëmundjeje:
    Dr Dawn nuk do t'ju zhgënjejë kurrë:
    Email: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2349046229159

    ReplyDelete
  5. Unë e ndaj këtë dëshmi me partnerët që janë në vështirësi në marrëdhëniet e tyre sepse ka një zgjidhje të qëndrueshme. Burri im më la mua dhe 2 fëmijët tanë për një grua tjetër për 3 vjet. U përpoqa të jem e fortë vetëm për fëmijët e mi, por nuk mund ta kontrolloja dhimbjen që më mundonte zemrën. Isha i lënduar dhe i hutuar. Më duhej ndihmë, kështu që bëra disa kërkime në internet dhe hasa në një faqe interneti ku pashë se Dr. Ellen, një magjistare, mund t'ju ndihmojë të ktheheni të dashuruarit. E kontaktova dhe ajo tha një lutje të veçantë dhe magji për mua. Për habinë time, pas 2 ditësh burri im u kthye në shtëpi. Kështu u mblodhëm dhe kishte shumë dashuri, gëzim dhe paqe në familje. Ju gjithashtu mund të kontaktoni Dr. Ellen, një ndihmës i fuqishëm zgjidhjesh
    1) rifitoni ish të dashurin tuaj
    2) Bashkoni burrin dhe gruan
    3) ndaloni përsëritjen e maktheve
    4) Kurë bimore për HIV dhe kancerin
    5) Unazë e fuqishme magjike
    6) bukuri fati
    7) Thyerja e obsesioneve
    8) Problemet e lindjes dhe shtatzënisë. Kontaktoni atë nëpërmjet EMAIL: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp +2349074881619

    ReplyDelete

Post a Comment

Thank you for taking your time to comment.

Blessings.

Popular posts from this blog

Overcoming the Enemies of Our Destinies

Serving God Has Never Been in Vain

Keys To Fruitfulness