COME

By Apostle Mary

Book: Matthew 11-28-30

In this world, there are many troubles that afflict the saints and this has forced many believers to either give up or go astray. In this message, God speaks to you through His servant that we should come to the Father and lay all our burdens and yokes on Him in exchange for His which is lighter for us.

Matthew 11:28-30 New King James Version (NKJV)

28 Come to Me, all you who labor and are heavy laden, and I will give you rest. 29 Take My yoke upon you and learn from Me, for I am [a]gentle and lowly in heart, and you will find rest for your souls. 30 For My yoke is easy and My burden is light.”

In Matthew 14:22-33, Peter obeyed the voice of Jesus Christ when He called to him where He was and Peter began walking on water.

Brethren, you only need to have faith and believe in His Word when He says Come to me. Go to the master's feet to get an exchange of what has troubled you with what will give you rest. Verse 29 talks about the nature of God being gentle(meek) and lowly in heart that He is more than able and willing to take us with our burdens and give us rest.

Verse 30:  Jesus Christ is able and willing to do an exchange of all our burdens and pains for a light burden and Joy. There is an exchange happening in our lives in this season and we only need to have faith and believe in Him.

So brethren, do not allow yourself to walk this life with burdens in your heart and your daily life. Choose to surrender it all to the Father to receive rest. Come to Jesus Christ. 

Be Blessed. 


This message was brought to you by Apostle Mary during a sermon at Teaching Transformation Ministry, Ruiru, Kiambu County- Kenya. A servant of the Most High God anointed to take the Gospel, the Good News to the world. 


Comments

  1. Nuk mund ta besoja se do të ribashkohesha ndonjëherë me ish-dashnorin tim, isha aq i traumatizuar duke qëndruar vetëm pa trup që të qëndronte pranë meje dhe të ishte me mua, por isha aq me fat që një ditë të caktuar ta takova këtë magjistari i fuqishëm Dr Ediomo, pasi i tregoi atij për situatën time, ai bëri gjithçka që ishte e mundur për të parë që i dashuri im të kthehej tek unë, në të vërtetë pasi bëri magji, ish i dashuri im u kthye tek unë më pak se 48 orë, erdhi ish i dashuri im kthehu duke më lutur se nuk do të më lërë më kurrë, 3 muaj më vonë u fejuam dhe u martuam, nëse edhe ju jeni duke pasur të njëjtën situatë. Ai është shumë i fuqishëm në punët e tij;
    * magji dashurie
    * nëse doni që ish-i juaj të kthehet
    * Ndaloni divorcin
    *thyej obsesionet
    * shëron goditjet në tru dhe të gjitha sëmundjet
    * magji mbrojtjeje
    *infertiliteti dhe problemet e shtatzënisë
    Kontaktoni Dr Ediomo në emailin e tij: drediomo77@gmail.com
    faleminderit shumë zotëri që më ktheve tek unë ish-dashnorin tim, emailin e tij: drediomo77@gmail.com ose telefononi/whatsapp:+2349132180420
    +2348155926512

    ReplyDelete
  2. Faleminderit Dr DAWN që më ndihmove të kthej të dashurin tim me magjinë tënde të dashurisë, jam shumë i emocionuar që po jetojmë të lumtur së bashku tani me të vërtetë magjia jote e dashurisë është 100% garanci dhe nuk ka efekte anësore. Shikuesit atje, nëse po kaloni probleme në marrëdhënie, ju këshilloj të kontaktoni Dr DAWN për magjinë e tij të dashurisë. Ju siguroj se magjia e tij e dashurisë mund të rregullojë marrëdhënien e prishur dhe problemin e kotësisë sa hap e mbyll sytë. Këtu është emaili i tij i detajeve: dawnacuna314@gmail.com ose WhatsApp: +2349046229159

    ReplyDelete
  3. Unë kurrë nuk e dija se kisha një shans të madh për ta kthyer burrin tim derisa takova Dr. Ellen. Ishte shumë e vështirë për mua kur i dashuri më la për një grua tjetër. Isha i shkatërruar dhe nuk mund të shërohesha. Miqtë dhe familja e tij bënë gjithçka që mundën për të na bashkuar, por nuk funksionoi. Isha beqar për disa muaj dhe nuk mund ta shihja veten duke dashur dikë tjetër. Kështu që më duhej të kërkoja ndihmën e Dr. Ellen, e cila më dha privilegjin të sigurohesha që dëshirat e zemrës sime të realizoheshin. Na bashkoi, dashuria dhe lumturia u rikthyen. Fjalët e tij janë angazhimi i tij dhe ai nuk dorëzohet kurrë kur i premton dikujt një rezultat brenda 48 orëve, gjë që më befasoi kur doli rezultati im. Mos ngurroni të kërkoni ndihmë diku tjetër. Kontakto me të tani. Email-i i tij: ellenspellcaster@gmail.com ose WhatsApp: +2349074881619

    ReplyDelete
  4. Unë e ndaj këtë dëshmi me partnerët që vuajnë në marrëdhëniet e tyre sepse ka një zgjidhje të qëndrueshme. Burri im më la mua dhe dy fëmijët tanë për një grua tjetër për tre vjet. U përpoqa të jem e fortë vetëm për fëmijët e mi, por nuk munda ta kontrolloja dhimbjen që më mundonte zemrën. Isha i lënduar dhe i hutuar. Kisha nevojë për ndihmë, kështu që hulumtova në internet dhe hasa në një faqe ku pashë se Dr. Ellen, një magjistare, mund të ndihmojë në kthimin e njerëzve të dashur. E kontaktova dhe ajo bëri një lutje dhe magji të veçanta për mua. Për habinë time, burri im erdhi përsëri në shtëpi pas 2 ditësh. Kështu u ribashkuam dhe kishte shumë dashuri, gëzim dhe paqe në familje. Ju gjithashtu mund të kontaktoni Dr. Ellen, një magjistare e fuqishme për zgjidhje
    1) Kthimi i të dashurit
    2) Ribashkoni burrin ose gruan
    3) Nëse keni makthe
    4) Shërimi i HIV-it dhe kancerit
    5) Unazë e fuqishme magjike
    6) Magji për fat të mirë
    7) Thyerja e obsesionit
    8) Problemet e lindjes dhe shtatzënisë
    9) numri me fat i lotarisë
    Kontakti me email: ellenspellcaster@gmail.com Ju gjithashtu mund të Whatsapp atë +2349074881619

    ReplyDelete
  5. Unë e ndaj këtë dëshmi me partnerët që janë në vështirësi në marrëdhëniet e tyre sepse ka një zgjidhje të qëndrueshme. Burri im më la mua dhe 2 fëmijët tanë për një grua tjetër për 3 vjet. U përpoqa të jem e fortë vetëm për fëmijët e mi, por nuk mund ta kontrolloja dhimbjen që më mundonte zemrën. Isha i lënduar dhe i hutuar. Unë kisha nevojë për ndihmë, kështu që bëra disa kërkime në internet dhe hasa në një faqe interneti ku pashë se Dr. Ediomo, një magjistar, mund t'ju ndihmojë të ktheheni të dashuruarit. E kontaktova dhe ajo tha një lutje të veçantë dhe magji për mua. Për habinë time, pas 2 ditësh burri im u kthye në shtëpi. Kështu u mblodhëm dhe kishte shumë dashuri, gëzim dhe paqe në familje. Ju gjithashtu mund të kontaktoni Dr. Ediomo, një asistent i fuqishëm zgjidhjesh
    1) rifitoni ish të dashurin tuaj
    2) Bashkoni burrin dhe gruan
    3) ndaloni përsëritjen e maktheve
    4) Kurë bimore për HIV dhe kancerin
    5) Unazë e fuqishme magjike
    6) bukuri fati
    7) Thyerja e obsesioneve
    8) Problemet me lindjen dhe shtatzëninë Kontaktoni me EMAIL: drediomoomiri@gmail.com Ju gjithashtu mund të Whatsapp +2349035797456

    ReplyDelete

Post a Comment

Thank you for taking your time to comment.

Blessings.

Popular posts from this blog

Overcoming the Enemies of Our Destinies

Serving God Has Never Been in Vain

Keys To Fruitfulness