It is Time for Visions to be Fulfilled Part 2; God works with a Written Vision.


Theme: God works with a written vision.
By: Apostle Mary Mugo
Book(s):
Genesis 1:27-30 New King James Version (NKJV)
27 So God created man in His own image; in the image of God He created him; male and female He created them. 28 Then God blessed them, and God said to them, “Be fruitful and multiply; fill the earth and subdue it; have dominion over the fish of the sea, over the birds of the air, and over every living thing that [a]moves on the earth.”
29 And God said, “See, I have given you every herb that yields seed which is on the face of all the earth, and every tree whose fruit yields seed; to you it shall be for food. 30 Also, to every beast of the earth, to every bird of the air, and to everything that creeps on the earth, in which there is [b]life, I have given every green herb for food”; and it was so.
When God created man in His own image and likeness, He gave him dominion over the earth and its inhabitants; to be fruitful and multiply the earth to subdue it (As a believer, purpose to be fruitful as God desires us to be). This, therefore, means that for a Spirit (aside from man) being to operate on earth, the Spirit requires man to operate on earth. Likewise, for man to live a fruitful life, he requires the Spirit of God to thrive.
Reading on, verse 28 talks about the vision God has for man (to be fruitful, multiply and subdue the earth) whereas verse 29-30 talks about the provision for the vision.
Understand this, God provides for His Vision in your life. Is it in business, He will provide the finances… is it in mission work, He will provide for the mission… is it in academics, He will provide for the vision to be accomplished… is it in anything He has a Vision for in your life, He shall provide for the Vision.
Brethren, it is evident to note that visions designed by man’s hand without the approval of God do not fall under this category of provisions as the end result is destruction.
Habakkuk 2:1-4 New King James Version (NKJV)
The Just Shall Live by Faith
I will stand my watch
And set myself on the rampart,
And watch to see what He will say to me,
And what I will answer when I am corrected.
The Just Live by Faith
Then the Lord answered me and said:
“Write the vision
And make it plain on tablets,
That he may run who reads it.
For the vision is yet for an appointed time;
But at the end it will speak, and it will not lie.
Though it tarries, wait for it;
Because it will surely come,
It will not tarry.
“Behold the proud,
His soul is not upright in him;
But the just shall live by his faith.

Let’s expound more on this verse to understand this: -
        i.            A written vision speaks-
Verse 3 explains this clearly and shows that the words in the vision are speaking just as how creation was formed through The Word spoken.
      ii.            A written vision honors time-
Since a vision speaks, it is placed in your life’s timeline by God and manifests when the appointed time comes.
    iii.            A written vision makes it easier for one to wait-
Still on verse 3, you have an assurance that a written vision will come regardless of the wait. Hence this Word tunes your mind to wait.
    iv.            A written vision is true; it will not lie.
God is not a man that He should lie… (Numbers 23:19). Therefore, God’s Word will come to accomplishment in full. Verse 3… “Because it will surely come, It will not tarry.”
      v.            A written vision has faith; it is driven by faith.
Verse 4 emphasizes on the fact that a written vision reminds you to trust in God for your vision to be accomplished.
The Purpose of a Written Vision
a)      The vision gives you direction in your life; The purpose of your life is clearer when written; you remain focused on what you want. Additionally, a written vision gives you stability in your life choices, relationships.
b)      A written vision energizes you. As it reminds you on what is yet come and keeps you focused.
c)      A written vision will bear results
d)      A written vision will enable you to be thankful for what is to come.
3 legends in the Bible that had a fulfilled vision
1.      Noah – Read Genesis 6 and 7.
Noah had a vision from the Lord and that is why He built the ark for the safety of his family and the other species on earth.
2.      Moses- Exodus 3, through leading the Israelites to the promised land   
3.      Jesus Christ. Luke 4:18. He came to set captives free, 1 John 3:8- He came to destroy the works of the devil
Be blessed

This Message was brought to you by Apostle Mary Mugo, A minister of the Gospel and an Apostle in Teaching Transformation Ministry.


Comments

  1. Nuk mund ta besoja se do të ribashkohesha ndonjëherë me ish-dashnorin tim, isha aq i traumatizuar duke qëndruar vetëm pa trup që të qëndronte pranë meje dhe të ishte me mua, por isha aq me fat që një ditë të caktuar ta takova këtë magjistari i fuqishëm Dr Ediomo, pasi i tregoi atij për situatën time, ai bëri gjithçka që ishte e mundur për të parë që i dashuri im të kthehej tek unë, në të vërtetë pasi bëri magji, ish i dashuri im u kthye tek unë më pak se 48 orë, erdhi ish i dashuri im kthehu duke më lutur se nuk do të më lërë më kurrë, 3 muaj më vonë u fejuam dhe u martuam, nëse edhe ju jeni duke pasur të njëjtën situatë. Ai është shumë i fuqishëm në punët e tij;
    * magji dashurie
    * nëse doni që ish-i juaj të kthehet
    * Ndaloni divorcin
    *thyej obsesionet
    * shëron goditjet në tru dhe të gjitha sëmundjet
    * magji mbrojtjeje
    *infertiliteti dhe problemet e shtatzënisë
    Kontaktoni Dr Ediomo në emailin e tij: drediomo77@gmail.com
    faleminderit shumë zotëri që më ktheve tek unë ish-dashnorin tim, emailin e tij: drediomo77@gmail.com ose telefononi/whatsapp:+2349132180420
    +2348155926512

    ReplyDelete
  2. Jam shumë mirënjohëse për Dr. Dawn Acuna, ajo bëri një magji dashurie që solli përsëri ish-dashnorin tim në 48 orë, e gjitha falë saj, nëse keni ndonjë situatë të tillë.
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të ndaloni abortin.
    Nëse dëshironi të kuroni çdo lloj sëmundje. Dhe të tjerët,
    Kontaktoni me të ajo është personi i duhur për të zgjidhur këtë problem.
    Email: { dawnacuna314@gmail.com }
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete
  3. Faleminderit Dr DAWN që më ndihmove të kthej të dashurin tim me magjinë tënde të dashurisë, jam shumë i emocionuar që po jetojmë të lumtur së bashku tani me të vërtetë magjia jote e dashurisë është 100% garanci dhe nuk ka efekte anësore. Shikuesit atje, nëse po kaloni probleme në marrëdhënie, ju këshilloj të kontaktoni Dr DAWN për magjinë e tij të dashurisë. Ju siguroj se magjia e tij e dashurisë mund të rregullojë marrëdhënien e prishur dhe problemin e kotësisë sa hap e mbyll sytë. Këtu është emaili i tij i detajeve: dawnacuna314@gmail.com ose WhatsApp: +2349046229159

    ReplyDelete
  4. Magji e fortë dhe e fuqishme dashurie për të fituar përsëri ish tuaj. - Në rregull. Kam vendosur që unë do të kaloj gjithë ditën në internet vetëm për të siguruar që shumë njerëz mund të lexojnë këtë dëshmi të mija për Dr Ellen i cili është një magji e fuqishme magji nga Afrika, pasi u braktis nga i dashuri im unë isha aq i vetmuar atë ditë që unë vendosa të shkoj nëpër rrjetë për disa këshilla marrëdhëniesh, kurrë nuk e dija se kjo ishte harta e rrugës që do të siguronte kthimin e të dashurit tim. Pas leximit shumë sugjerime se si për të rivendosur marrëdhënien time në një mënyrë më të mirë, kam gjetur se Dr Ellen ka shumë rekomandime se të tjerët, kështu që me këtë unë kisha vendosur që Dr Ellen ishte personi i duhur për punën, dhe kam kontaktuar Dr Ellen përmes detajeve të tij kam parë në internet unë jam i kënaqur që zgjodha të punoj me Dr Ellen sepse puna e tij ishte 100% e përsosur dhe magjia solli të dashurin tim përsëri tek unë me lehtësim të shpejtë. Ju gjithashtu mund të kontaktoni atë për ndihmë tani email: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp: +2348155926512

    ReplyDelete
  5. Doktor Dawn premtoi të më ndihmonte të ktheja ish-burrin tim, dhe për habinë time burri im u kthye pas 5 ditësh dhe tani jetojmë së bashku në dashuri dhe lumturi, ai gjithashtu ndihmon miqtë e mi, kontaktoni Dr DAWN për ndihmë: WhatsApp +2349046229159
    *Nëse doni të riktheni ish të dashurin tuaj.
    *Nëse doni të tërheqni dikë në jetën tuaj.
    *Nëse keni nevojë për ritual pastrimi.
    *Nëse keni nevojë të mbeteni shtatzënë ose të trajtoni infertilitetin.
    *Nëse ju duhet një magji me fat për të fituar.
    *Nëse doni të rivendosni pronën tuaj të vjedhur.
    Kontaktoni me të në WhatsApp: +2349046229159

    ReplyDelete
  6. Unë e ndaj këtë dëshmi me partnerët që janë në vështirësi në marrëdhëniet e tyre sepse ka një zgjidhje të qëndrueshme. Burri im më la mua dhe 2 fëmijët tanë për një grua tjetër për 3 vjet. U përpoqa të jem e fortë vetëm për fëmijët e mi, por nuk mund ta kontrolloja dhimbjen që më mundonte zemrën. Isha i lënduar dhe i hutuar. Më duhej ndihmë, kështu që bëra disa kërkime në internet dhe hasa në një faqe interneti ku pashë se Dr. Ellen, një magjistare, mund t'ju ndihmojë të ktheheni të dashuruarit. E kontaktova dhe ajo tha një lutje të veçantë dhe magji për mua. Për habinë time, pas 2 ditësh burri im u kthye në shtëpi. Kështu u mblodhëm dhe kishte shumë dashuri, gëzim dhe paqe në familje. Ju gjithashtu mund të kontaktoni Dr. Ellen, një ndihmës i fuqishëm zgjidhjesh
    1) rifitoni ish të dashurin tuaj
    2) Bashkoni burrin dhe gruan
    3) ndaloni përsëritjen e maktheve
    4) Kurë bimore për HIV dhe kancerin
    5) Unazë e fuqishme magjike
    6) bukuri fati
    7) Thyerja e obsesioneve
    8) Problemet e lindjes dhe shtatzënisë. Kontaktoni atë nëpërmjet EMAIL: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp +2349074881619

    ReplyDelete

Post a Comment

Thank you for taking your time to comment.

Blessings.

Popular posts from this blog

Overcoming the Enemies of Our Destinies

Serving God Has Never Been in Vain

Keys To Fruitfulness